środa, 21 września 2011

SKIN79 VIP Gold Super + BB Cream SPF 25 PA++


Jakieś czas temu wraz z zakupami otrzymałam próbkę kremu BB koreańskiej firmy, którą wykorzystałam doszczętnie i się zakochałam, tak też postanowiłam zakupić pełnowymiarowe opakowanie SKIN79 VIP Gold Super + BB Cream. 


Kilka informacji zaczerpniętych z KWC wizaz.pl:

„Krem BB przeznaczony do cery suchej lub mieszanej o działaniu przeciwzmarszczkowym, wybielającym i odżywczym. Wyrównuje koloryt skóry.
Zapewnia ochronę przeciwsłoneczną na poziomie SPF 25 PA++.
Zawiera arbutynę, adenozynę, złoto, kawior, olej ze słodkich migdałów, wyciąg z ryżu, słonecznika, bluszczu, zielonej herbaty, portulaki oraz alg Centella asiatica.”

Krem BB otrzymujemy w bardzo eleganckim, cylindrycznym opakowaniu

z pompką

 Skład:


Kolor:
Jak widać na załączonych zdjęciach kolor VIP Gold'a zaraz po wyciśnięciu z opakowania
jest szaro  - beżowy

 jednak po roztarciu widać żółte tony


Moje wrażenia: Jak pisałam wyżej jestem pod wrażeniem tego kremu BB, moja skóra po nim świetnie wygląda mimo, że ma średnie krycie. Wyrównuje koloryt skóry, przykrywa pory nie włażąc w nie, nie podkreśla suchych skórek, dobrze się dopasowuje do cery. Często spotykam się z opiniami, że kremy BB nigdy nie dają matowego wykończenia tylko lekki glow. Ja w tym przypadku czegoś takiego nie zauważyłam, ba nawet nie muszę go przypudrowywać tak dobrze się trzyma, bez błysku nawet 8 godzin. Jednak czy spełnia wszystkie funkcje, które obiecuje nam producent? Co do wybielania nie zauważyłam żadnych różnic na twarzy. Co do działania przeciwzmarszczkowego też nie ale może trzeba stosować go dłużej niż parę tygodni. Podsumowując jest to świetny produkt dla osób z sucha cerą, bez większych niedoskonałości, które chcą wyrównać koloryt skóry i nadać jej zdrowego wyglądu.


1 komentarz:

  1. świetny blog ;) zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com ;) Obserwuje! jeśli chcesz mozesz się zrewanżować! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...