sobota, 17 września 2011

SESA olejek do włosów

Pisałam wcześniej o swoich problemach z włosami tutaj, gdzie wspominałam o zakupie oleju do włosów SESA, który miał za zadanie by problem z wypadającymi włosami poszedł w zapomnienie.


Kilka informacji ze strony helfy.pl

„Receptura olejku pochodzi ze starodawnych ajurwedyjskich pism. Składa się on z 18-tu bogatych w składniki odżywcze ziół, 5 olejków doskonale nawilżających włosy i mleka. Cała receptura przygotowana została według procesu Kshir Pak Vidhi, w którym zbilansowana mieszanka ziół połączona zostaje z mlekiem a następnie aktywowana poprzez 5 olejków.
Olejek jest bogaty w witaminy C i E. Jest to środek powstrzymujący wypadanie włosów, stymuluje wzrost gęstszych, zdrowych i długich włosów, eliminuje łupież. Regularne używanie oleju powoduje że włosy stają się lśniące i zdrowe a cebulki doskonale odżywione.”

Skład:


Moje wrażenia: Podpisuję się rekami i nogami pod zachwytami na temat tego olejku, jest po prostu świetny. Stosuję go co 2 czasem 3 mycie włosów, nakładając go wieczorem na włosy i skórę głowy i pozostawiam na cała noc, rano oczywiście myje głowę normalnie szamponem. Olejku nie nakładamy zbyt dużo, tylko tyle by natłuścić włosy i skalp, przez co jest bardzo wydajny. Stosuje go już ponad miesiąca z mojego opakowania 90 ml jeszcze zostało dobra ponad połowa. Widoczne efekty działania olejku zauważyłam już po 2 - 3 tygodniach stosowania, po prostu mniej wypadało mi włosów, nieco później zauważyłam na moim prześwicie duża ilość nowo wyrastających włosków. Podsumowując olejek hamuje wypadanie włosów, pobudza ich wzrost, sprawia że włosy są miękkie, i gładkie, i lśniące. Jedynym minusem tego produktu co dla bardziej wrażliwych może być zapach mocno kadzidlany, wyczuwalny również po zmyciu, jednak mi on w ogóle nie przeszkadza. Uwielbiam zapach kadzidełek.


Koszt za 90 ml to 25 zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...