poniedziałek, 5 grudnia 2011

ElishaCoy Ice Herb Whitening Water Drop


Przy ostatnich zakupach otrzymałam sporo próbek nieznanych mi dotąd kosmetyków rodem z Azji. Jedną z nich była próbka esencji ElishaCoy Ice Herb Whitening Water Drop.

Tak oto wygląda pełnowymiarowy produkt



Według producenta:
„Jest to specjalna emulsja zawierająca wysoce skoncentrowane składniki wybielające, natychmiast tworzy warstwę nawilżającą, która chroni i wybiela skórę.

W zależności od rodzaju cery może być użyta jako esencja albo nawilżacz.”





Po wyciśnięciu z saszetki esencja, wygląda ciężko i tłusto jak balsam. W rzeczywistości jest bardzo lekka, z łatwością rozciera się na skórze. Podczas tej czynności tworzą się mikro kropelki wody ( których niestety nie uchwycił :( ).


Wchłania się całkowicie pozostawiając efekt orzeźwienia na skórze, choć spodziewałam się większego „Ice” które w nazwie stoi na mojej twarzy, może i lepiej bo by mnie zmroziło =] Pachnie cytrynkami.



Mimo ze  tak maleńka próbka nie pozwala na porządne testy to udało mi się jej użyć 3 – krotnie i jestem bardzo zadowolona z efektów. Esencja świetnie nawilżyła moja cerę, pozostawiając ja jakby wyphotoshopowana, gładką, miękką i miła w dotyku. Nie mogę nic powiedzieć na temat wybielania bo raczej wymaga to długotrwałego stosowania.

Podsumowując jest to produkt wart przetestowania i myślę ze sprawdzi się w okresie letnim ze względu na orzeźwiające uczucie jakie pozostawia na twarzy. Chociaż jego cena na eBay może troszku przestraszyć bo musimy zapłacić 30,49 $ za 75g produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...