wtorek, 29 listopada 2011

SCINIC Total Cell BB Cream SPF 38 PA+++

Mimo posiadania 4 kremów BB, i tego ze jestem z nich zadowolona postanowiłam poszerzyć swoje doznania o kolejny koreański produkt czyli SCINIC Total Cell BB Cream.


Krem dzięki bogatemu składowi ma działanie:
- głeboko nawilzajace
- wybielające
- przeciwzamrszckowe
- zmniejsza stany zapalne
- uspokaja
- wzmacnia tkanki skóry
- utrzymuje skóre zawsze elastyczna
- zmniejsza widoczność ciemny plam
- ściąga pory


Jak widać Total Cell posiada eleganckie opakowanie, solidne i ciężkie
z pompką


Moje wrażenia po pierwszym użyciu: Kream BB niesamowicie wygładził moja cere, nawilżył ja, ładnie się wtopił. Jest zdecydowanie bogatszy od posiadanych przeze mnie bebiszonów, trzeba odczekać z 10 min. az się dobrze wchłonie w skóre. Krycie określiłabym na średnie, daje lekki glow. U mnie wytrzymuje na twarzy cały dzień, bez swiecnia się jak lampa. Posiada wysoki filtr SPF 38 PA+++. Total Cell może nie sprawdzić się na tłustej cerze, może być dla niej za ciezki.


 Na tle innych kremów BB Total Cell wydaje się być najbardziej żółty,
jak go po raz pierwszy wycisnęłam sprawiał całkiem inne wrażenie.

Dostępny na ebay, cena 25,99 $, pojemność 50 ml.

1 komentarz:

  1. Właśnie myslałam o tym kremie BB. Ostatecznie jak go oceniasz? Czy jest warty swojej ceny?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...