środa, 9 listopada 2011

Nowe nabytki - cienie Catrice, Sensique


Wreszcie się doczekałam Catrice w sowim mieście i poczyniłam małe zakupy na dobry początek.


W moje łapki wpadły 3 cienie Catrice  w odcieniach:
090 Bring Me Frosted Cake
350 Starlight Expresso
410 C’mon Chameleon!




Nie obyło się tez bez cieni SENSIQUE z nowej serii Velvet Touch w odcieniach:
117 i 102



Poza cieniami wpadł mi w rece żelowy eyeliner Catrice w odcieniu 020 It’s Mambo Nr.2 – bardzo przyjemny odcień brązu złamany delikatnymi drobinkami srebrno – fioletowymi.


Do eyelinera dokupiłam także pędzelek, któremu nie zrobiłam zdjecia bo był uzywany dlatego wstawiam zdjęcie ze strony Catrice:



Ciekawość moja wzbudziły z szafy Catrice mascary, wybrałam Lashes to Kill Ultra Black ale o niej napisze osobną notkę.

3 komentarze:

  1. Dziś kupiłam pierwszy cień z Sensique Velvet Touch 117. Polecasz je? Jeszcze nie wypróbowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polecam bo jak na tak przystępną cenę są bardzo trwałe i dobrze na pigmentowane oraz łatwo się łącza z innymi cieniami.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...