środa, 2 listopada 2011

MISSHA M Perfect Cover BB Cream


Dziś prezentuje kolejny krem BB z Korei czyli MISSHA M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++   w najjaśniejszym odcieniu czyli No.13. Jest to mój pierwszy krem BB, ale że zakupiłam go latem to dopiero teraz miałam okazje go przetestować jak zbladłam totalnie.


Parę informacji o produkcie z KWC wizaz.pl:
„Missha M Perfect Cover zapewnia naturalne i równomierne krycie, posiada właściwości łagodzące i nawilżające, Ma działanie przeciwzmarszczkowe, rozjaśniające oraz chroni skórę przed promieniowaniem UV. Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, może być stosowany jako baza lub podkład.
Dostępny w 4 odcieniach:
- 13 - mleczny beż,
- 21 - jasny beż,
- 23 - naturalny beż,
- 31 - złocisty beż.”


Skład: Water(Aqua), Cyclomethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Mineral Oil, Phenyl Trimethicone, Talc, Arbutin, Hydrolyzed Collagen, Dimethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Squalane, Adenosine, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Polyethylene, Beeswax(Cera Alba), Glycerin, Propylene Glycol, Caviar Extract, Algae Extract, Rosa Canina Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Fagus Sylvatica Bud Extract, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Fragrance(Parfum), Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol. May contain: Titanium Dioxide(CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499).


Perfect Cover posiada opakowanie w formie miękkiej tuby 
z pompką


 Moje wrażania: Gdy pierwszy raz nałożyłam ten krem a było to jeszcze przed zmiana pielęgnacji byłam przerażona. Wyglądał źle na mojej twarzy podkreślała suche skórki, twarz mnie dziwnie piekła oraz był mocno widoczny na skórze. Jednak wiem w czym tkwił problem a mianowicie w przesuszeniu mojej cery, zmiana pielęgnacji na azjatycka dużo pomogła. Skóra twarzy jest teraz w dużo lepszym stanie i ten krem BB całkiem inaczej teraz wygląda po nałożeniu. Ogólnie konsystencja kremu jest lekka, łatwo się go aplikuje czy to za pomocą palców czy też pędzla o dziwo,  z tym ze w przypadku drugim trzeba użyć więcej produktu. Przy nakładaniu trzeba uważać by za dużo nie użyć kremu BB inaczej tworzy na twarzy maskę. 


Kolor No. 13 to bardzo ale to bardzo jasny beż z delikatnymi tonami żółci. 



Krycie wbrew utartej opinii jest średnie, myślę że inne kremy BB które posiadam lepiej kryją i lepiej wyrównują koloryt skóry. Jest bardzo trwały, spokojnie utrzymuje się na twarzy przez cały dzień, w moim przypadku nie wymaga przypudrowania. Jak większość kremów BB na mojej twory daje półmatowe wykończenie, jednak to pierwszy kem BB który się nie stapia całkowicie z cera. Co do opinii że MISSHA Perfect Cover zapycha mnie ten problem nie spotkał, jednak więcej się na ten krem BB nie skusze jest wiele lepszych od niego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...