niedziela, 27 listopada 2011

TAG: Subiektywny Ranking Przystojniaków


Już na paru blogach widziałam ten TAG, jako ze nie zostałam prze nikogo otagowana ale zachęcona do przystąpienia  przez Sroczkę i  Świat Panny N.

Zasady:
  • Napisz od kogo otrzymałaś taga.
  • Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.
  • Zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.

 No to lecim:

1. Eric Bana - świetny aktor zwłaszcza w filmie "Mój Ojciec i Ja" , zabawny komik, bardzo przystojny mimo upływającego czasu, mrrr, ten pan działa na mnie niezmiennie.


2. Ewan McGregor - kolejny aktor, ubóstwiam jego role w "Helikopter w Ogniu", mimo ze za filmami wojennymi nie przepadam poza tym wyjątkiem ( gra tu dużo znanych aktorów). Wiele filmów z nim widziałam i po prostu lubię się na niego patrzeć, mimo ze do najprzystojniejszych nie należy.


3. Johnny Depp - ten typ odziedziczyłam po mamie, która potrafiłam mnie zaciągnąć na każdy film z Jego udziałem. Tak naprawdę widziałam wszystkie od czasu "Edwarda Nożycorękiego". Uwielbiam Jego sposób grania zawsze jakoś robi się ciepło na sercu ;) Ulubiony film "Truposz".


Stety, niestety posiadam tylko 3 typy przystojniaków ;) ale te typy panują niezmiennie od wielu lat, jako nastolatka tak nie miałam żeby wzdychać do znanych postaci tego świata, ale jako dorosłej kobiecie coś mi odmieniło :)

Nie taguje konkretnych osób bo sama nominacji nie otrzymałam, zapraszam wiec do zabawy wszystkie chętne blogowiczki =]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...