sobota, 5 listopada 2011

Tag: Tell Me About Yourself Award



I stało się zostałam nominowana so swojego pierwszego TAG'a, nominowała mnie Grace O'Malley - za co ogromnie dziękuje :)


 
Zasady:
  • Napisz kto Ci przyznał nagrodę
  • Napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
  • Nominuj 15 blogerek


7 faktów o mnie:
    1. Jako dziecko chciałam zostać pilotem odrzutowca albo astronautą.
    2. Zawsze uwielbiałam ptasie mleczko waniliowe, ale odnalazłam nowa miłość ptasie mleczko śmietankowe :D
    3. Kocham piesze przechadzki bez konkretnego celu, czasem przepadam na całe godziny
    4. Czytam, czytam i jeszcze raz czytam
    5. Moje ulubione zajęcie to patrzeć  się w nocne niebo, widok gwiazd mnie uspokaja i ogarnia mnie wtedy nostalgia.
    6. Uwielbiam kupować kosmetyki ale zanim cos kupie przeczesuje siec by znaleźć o tym opinie.
    7. Lubię teorie spiskowe choć jestem urodzonym sceptykiem.

Nie nominuje 15 bloggerek ale zapraszam do zabawy wszystkie te osoby, które tu trafią i maja ochotę podzielić się zaskakującymi faktami ze swojego życia ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...