wtorek, 2 sierpnia 2011

Baviphat Peach All-in-One Waterfull Cream

Ogarnięta zachwytem po kremach BB mój wzrok skierował w stronę pielęgnacji azjatyckiej ( niedługo opiszę wrażenia po ich stosowaniu). Po długim dumaniu i badaniu "gruntu" zdecydowałam się na krem Baviphat Peach All-in-One Waterfull Cream, kupiłam go na ebay'u za niecałe 14$, przesyłka była darmowa. Za ta cenę otrzymujemy 100 g kremu o pięknym zapachu brzoskwinki  i w takowy opakowaniu.


Do tego zostały załączone próbki:

 Baviphat Peach All-in-One Peeling Gel

Baviphat Apple AC Therapy Sleeping Pack


Większą relację zdam po dłuższym stosowaniu, na razie napawam się tym uroczym opakowaniem oraz zapachem. Pierwsze testy na twarzy przede mną :)



2 komentarze:

  1. A ja nie dostałam próbek... foch na ebay!

    Cóż u mnie też palce się lepią, ale na twarzy po chwili się wchłania i przestaje się lepić, można nawet na niego makijaż nakładać =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawiałam u sprzedawcy 2b-gentler, to początkujący sprzedawca i zawsze dodaje próbki nawet do najmniejszego zamówienia a cena brzoskwinki taka sama jak u rubyruby76.

    Dziś będę testować makijaż na tym kremie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...