poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Beauty Formulas czyli pierwsza recenzja :)

Zacząć chyba jest najtrudniej dlatego przystępuję do ataku i publikuje swoja pierwsza recenzję. Mianowicie rzecz się będzie tyczyć ogórkowego żelu pieniącego do mycia twarzy czyli Beauty Formulas Cool Moist Cucumber Foaming Facial Cleanser. Owy żel zakupiłam przy okazji zakupów aptecznych na stronie internetowej doz.pl .


Według producenta: Żel skomponowany jest z łagodnych składników, wzbogacony stymulującym i odświeżającym ekstraktem z ogórka, ma działanie głęboko oczyszczające. Dzięki bogatej, pieniącej formule całkowicie usuwa nadmiar sebum oraz wszelkie zanieczyszczenia gromadzące się w porach. zapewnia całkowicie czysta,miękka i gładką skórę, poprawia jej stan i wygląd. Skóra pozostaje zdrowa i przyjemna w dotyku. Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry. Nie zawiera parabenów i alergenów.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocamphoacetate, Disoidum Cocamphodiacetate, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Chloride, Sodium Hydroxypropylphosphate Laurylglucoside Crosspolymer, Citric Acid, Cucumis Sativis Extarct, Parfum, Cl 42090, Cl 19140, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methlyisothiazolinone.


Moje wrażenia: Za cenę 7,99 zł. dostajemy 150 ml przejrzystego żelu o zapachu ogórka, który nie jest zbyt intensywny. Konsystencja jak dla mnie jest dość wodnista potrząsając tubą słychać charakterystyczne "chlupanie" przez co nie jest dość wydajny łatwo za dużo produktu wycisnąć z tuby. Żel dobrze się pieni, przy użyciu daje efekt chłodnego odświeżenia, dobrze oczyszcza skórę twarzy, zmywa także makijaż, twarzy jest miękka i miła w dotyku. Jednak po dłuższym stosowaniu zostawia skórę mojej twarzy bardzo ściągniętą, musiałam zaraz sięgać po krem gdyż to uczucie było bardzo intensywne. Niestety nie sięgnę po ten produkt ponownie bo mnie zapchał, a jest wiele żeli na rynku do wypróbowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...