sobota, 20 sierpnia 2011

SKIN79 The Oriental Perfect Cover BB Cream


Kolejny krem BB na moim blogu a raczej korektor biorąc po uwagę jego funkcje w moim makijażu, a mianowicie będę pisać o Skin79 The Oriental Perfect Cover BB Cream.


Kilka słów od producenta:
Korektor BB w naturalny sposób ukrywający wszelkie niedoskonałości cery, doskonale maskuje również cienie pod oczami nie podkreślając zmarszczek.

Orientalna mieszanka herbat - białej, zielonej oraz czarnej rewitalizuje skórę. Opatentowany Nano Vita Silk, zawierający aminokwasy jedwabiu i witaminy, zapewnia zdrową cerę, dostarczając skutecznie działających składników
.”

Piękne fioletowe opakowanie z precyzyjnym dziubkiem zawiera 10 g produktu. Korektor jest dość płynny przy czym bardzo wydajny. 


Kolor na początku trochę mnie przerażał ciemny i wpadający w pomarańcz, jednak po roztarciu szybko jaśnieje i nabiera żółtych tonów. 



Świetnie współgra z innymi kremami BB, nie odznacza się i wspaniale dopasowywuje się do skóry. Używam go do zamaskowania cieni pod oczami i większych niespodzianek, ale także na skrzydełkach nosa gdzie mam znacznie powiększone pory i lekkie zaczerwienienia. Jestem pod wrażeniem jego działania maskuje, ale nieuwidacznia zmarszczek mimicznych, nie włazi w pory, wszystko pięknie maskuje.
Jeden minus jaki zauważyłam, to że przy pierwszym użyciu produkt bardzo szybko wypływa z opakowania, taki nie kontrolowany przeciek.
Oczywiście korektor zakupiłam na ebay za cenę ok. 33 zł. z darmową przesyłką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...