wtorek, 16 sierpnia 2011

Raz, dwa, trzy... róże odlicz

przez dwa lata używałam do makijażu  tylko produktów mineralnych, głownie z firmy Everyday Minerals, teraz gdy wpadłam w szpony nowego nałogu (czyt. kremy bb) moje minerały poszły w odstawke. Jednak dalej stosuje róże tej firmy a mam ich 6, w tym 1 bronzer i 1 rozświetlacz, nie wiem jak i kiedy je zużyję ;)

Tak oto prezentują się moje róże:


Każde opakowanie zawiera 5,5 g produktu, wystarcza naprawdę nie wielka ilość by nadać policzkom pięknego koloru.

Jump Rope brudny fiolet z satynowym wykończeniem, daje delikatny połysk
Natural delikatny bezyk z widocznymi drobinkami, na skórze nie daje koloru, 
stosowany jako rozświetlacz

Soft Touch delikatny pudrowy róż, matowy
Pink Ribbon róż z widocznymi srebrnymi drobinkami

Soft Bronzer delikatny brąz, matowy
Nick Nack koralowy róż, matowy


Na koniec dodaje swatche, aparat nie oddaje ich koloru tak jak należy ale może okaże się pomocne




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...