piątek, 21 października 2011

Essence bazy po cienie – porównanie You Rock i I ♥ Stage

Jako posiadaczka tzw. „tłustych powiek” muszę stosować bazy po cienie by mój makijaż po prostu trwał i był widoczny. Wypróbowałam różne bazy ale dzisiaj mam zamiar porównać dwie z firmy Essence, które są częścią kolekcji limitowanych.


Parę informacji ze strony producenta:

You Rock
„od zespołu Kings of Leon po Beatsteaks, będziesz potrzebowała cieni, które przetrwają wszystkie hity tej sceny. Baza wzmacnia trwałość makijażu oczu oraz intensyfikuje blask! Rock on, maleńka – ta impreza jest daleka do zakończenia! dostępna w odcieniu 01 rock chick's base.”

I ♥ Stage
i love stage – baza pod cienie musi pojawić się na scenie! może być stosowana zarówno jako baza pod korektor jak i cienie do powiek. kremowa konsystencja nie wałkuje się, tym samym zapewniając długotrwały makijaż oka a także bardziej intensywny kolor cienia. dostępna w kolorze: 01 beige.


 
Moje wrażenia:
 You Rock bazy w opakowaniu jest nie wiele bo 2,1 ml za cenę 8,99 zł, Chyba tyle kosztowała w tej limitowance jeśli się mylę poprawcie. Konsystencja dość sucha, szybko zasycha na powiekach więc trzeba się śpieszyć z aplikacja by nie zostawić nie roztartych placków. Kolor to jasny beż z widocznymi złotymi drobinkami, jednak nie wpływają one na „błyszczenie” się matowych cieni. Baza dobrze utrwala makijaż oka, cienie się dobrze nakładają i rozcierają.. Produkt jednak sprawiała mi na początku problemy, przesuszył mi powieki powodując ich swędzenie. Poza tym bardzo wydajny używam ciągle od maja/czerwca i wciąż jeszcze trochu poużywam.


I ♥ Stage takie samo z tym ze już większe bo o pojemności 4 ml za cenę 10,99 zł. Konsystencja lekka , płynna i przyjemna, wystarczy  maleńka kropka na cała powiekę, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Kolor to beżowy, lekko brzoskwiniowy, bez drobinek, dobrze kryje powiekę. Trwałość makijażu jest bardzo dobra, cienie dobrze się rozprowadzają na powiece. Baza nie spowodowała mi przesuszu powiek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...