sobota, 29 października 2011

SANA Hadanomy Collagen Cream - cud kolagenu ciąg dlaszy


Kolejny kolagenowy produkt firmy SANA, który zakupiłam w zestawie z tonerem to Hadanomy Collagen Cream

  
Według producenta:
„Sana HADANOMY Collagen Cream, to zimny w dotyku krem, nadaje skórze orzeźwiające uczucie. Zawiera 1000 mg mikro-kolagenu, kwas hialuronowy, wyciąg z aceroli i miód. Stosując go przed snem, daje całonocne nawilżenie. Krem o łagodnym, ​​naturalnym kwiatowym zapachu, pozostawia wilgotną skórę i bardziej elastyczną następnego dnia.


Moje wrażenia:  Krem kolagenowy ma konsystencję kremowo – żelową,  jest bardziej bogaty niż brzoskwiniowy Baviphat, po wchłonięciu zostawia na twarzy taka delikatność. Stosując ten krem nie zauważyłam chodzącego uczucia, jednak dobrze nawilża, sprawia że skóra jest bardzo elastyczna, a jej struktura bardziej „zbita” (nie wiem jak to lepiej opisać :P). Co do zapachu to tak jak w przypadku tonera mój nos wyczuwa tylko nutę cytrusową. 


Podsumowując krem jest świetny, lekki, odżywiający, nawilżający moja skóra po nim jest niesamowicie gładka myślałam, ze już bardziej się nie da ale ten krem udowadnia to, że się da. Nie narobił mi krzywdy na twarzy. Stosuje go na noc wraz z tonerem. Musze tu dodać, że odkąd stosuje cud kolagen to kremy BB na mojej twarzy znacznie lepiej wyglądają i dłużej się utrzymują.
Krem zakupiłam w sklepie adambeauty.com za 14,5$, a jego pojemność to 100g.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...