piątek, 7 października 2011

Ziaja i Alterra - zestaw specjalny :)

Jako że kończy mi się aloesowy szampon khadi, wypadło mi pójść na zakupy by poszukać jakiegoś zamiennika i tak trafiłam na Ziaja Aloesowy szampon do suchych włosów

Wg producenta nie zawiera mydła, jest łagodny, likwiduje uczucie suchości i zapobiega rozdwajaniu końcówek. Jestem ciekawa jak się sprawi bo za opakowanie o pojemności 500 ml zapłaciłam 6,99 zł.


Do tego zakupiła w promocji odżywkę nawilżającą Alterra Granat i Aloes, która wg producenta nie zawiera silikonów, parafiny, syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących. Za opakowanie o pojemności 200 ml zapłaciłam również 6,99 zł. 

Jestem bardzo ciekawa obu kosmetyków ani nie używałam nigdy szamponów Ziaji ani tez nie miałam jeszcze styczności z produktami Alterra.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...