wtorek, 25 października 2011

Kose softymo Hot Cleansing Gel


Kolejny produkt firmy Kose który pragnę przedstawić to Hot Cleansing Gel, który zakupiłam pod wpływem chwili myśląc, że używa się go w inny sposób, a wyszło inaczej.


Oto kilka informacji od producenta:

„Kose softymo Hot Cleansing Gel tworzy łagodne ciepło w celu rozpuszczenia zanieczyszczeń i martwych komórek skóry z porów, usunięcia zaskórników i trądziku. Zawiera olejek pomarańczowy, który odżywia skórę i daje przyjemny aromat.”.


Moje wrażenia: Hot Clenasing Gel wcale nie jest taki hot, tylko tworzy delikatne ciepełko a raczej mrowienie. Stosuje się go po wcześniejszym oczyszczeniu twarzy i jej osuszeniu na problematyczne okolice czyli np. nos. Wyściskamy niewielka ilość żelu i masując rozprowadzamy go na nosie oraz jego okolicach, po ok. 2 min. spłukujemy. 


Żel jest czarny i zawiera drobinki, jak podaje producent stosujemy go przed paserkami do oczyszczania nosa. Żel ma oczyścić pory oraz wytwarzając ciepło je otworzyć. Stosowałam go 2 razy przed każdym przyklejeniem plasterka i jak za pierwszym razem nie zauważyłam żadnych efektów, to już za drugim pod odklejeniu plasterka zauważyłam mniej zanieczyszczeń na nim. Podsumowując żel jest ciekawy jednak nie wiem czy skusze się na niego ponownie. Opakowanie zawiera 25 g produktu w cenie 7,5 $ w sklepie adambeauty.com


2 komentarze:

  1. szkoda, że on nie jest po prostu do mycia twarzy - trochę kłopotliwe takie używanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stosuje go raz na tydzień i ten raz wcale nie jest dla mnie taki kłopotliwy:) rekompensuje to czystość porów. Kusi mnie wypróbować go na brodzie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...