piątek, 14 października 2011

Zmiany w pielęgnacji :)

Jako, że zamieniłam zwykłe podkłady na kremy BB postanowiłam dokonać także zmian w swojej pielęgnacji. Rynek azjatycki oferuje szeroki zakres produktów dlatego po długim wyszukiwaniu, śledzeniu i zapoznaniu zdecydowałam się sięgnąć po produkty marek japońskich.

Przedstawiam wiec wszystko to co uzbierałam wciągu ostatniego miesiąca:

Na pierszwy rzut ida zakupy z ebay, a kupowałam u użytkownika alphabeautyuk. Tu zaopatrzyłam się część czyszcząco - myjącą, a mianowicie Kose softymo Speedy Cleansing Oil, Kose softymo Medicated Wash in White Cleansing Foam pianka wybielająca do mycia twarzy oraz Loshi Japan Charcoal Natural Clay Cleansing Foam pianka  czyszcząca z zawartością węgla.           


Drugą część zakupów dokonałam w sklepie internetowym adambeauty. Sklep mieści swoja siedzibę w Hong Kongu i zajmuje się sprzedażą głównie kosmetyków japońskich. Wysyłka towarów jest sprawna i szybka, czas oczekiwania to ok. 7 dni, wszystko jest dobrze popakowane i zabezpieczone. Koszt przesyłki jest wliczony w cenę produktu, a przy płatności są doliczane 2 $ na poczet przesyłki rejestrowanej. 

Oto co tam zakupiłam Sana Hadanomy Collagen Lotion, Sana Hadanomy Collagen Cream oraz Kose softymo Hot Cleansing Gel


Teraz czeka mnie przyjemność testowania tych produktów czego bardzo doczekać się nie mogę. Będę na bieżąco zdawać relacje z wyników testów ;)

4 komentarze:

  1. Patrzę na zdjęcia, widzę japońskie krzaczory, czytam tekst, a tu po polsku ._. Alem się zdziwiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hot Cleansing Gel zakupiłam w ciemno i jak do mnie doszedł i zobaczyła te japońskie krzaczki to zwątpiłam bo nie wiedziałam jak tego użyć . Na szczęście są jakieś anglojęzyczne opisy w necie i sprawa mi się trochę objaśniła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy-jestem bardzo ciekawa czesci pielegnacyjnej-mam skompletowana juz czesc czyszczaco-myjaca i czesciowo pielegnacyjna, brakuje mi jeszcze kremu, ktory bedzie cos wiecej niz tylko nawilzal:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadzieje pokładam w zestawie Sana, spotkałam się z bardzo przychylnymi opiniami ale sama będę mogła coś więcej napisać po jakimś czasie stosowania. Mimo dość pokaźnych zakupów wciąż się za czymś jeszcze rozglądam, to chyba już uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...