sobota, 15 października 2011

Essence Stay All Day – trwałe cienie w kremie

Błąkając się dzień w dzień po Naturze w oczekiwaniu na zapełnienie szafy Catrice dałam się skusić szafie Essence, mianowicie zakupiłam cień w kremie Stay All Day Long Lasting Eyeshadow w kolorze 03 Steel the Show


„wyjątkowo trwałe cienie! niezwykle wysoka zawartość pigmentu w cieniach  podkreśli makijaż oczu dzięki uwodzicielskiemu look’owi z metaliczną poświatą.  kremowa konsystencja cieni jest szczególnie  delikatna i nie wałkuje się ani nie zbiera w zagłębieniach powiek. stylowe opakowanie przyciągnie wzrok każdego. produkt dostępny w 6 trendy kolorach„


Ciężko było mi uchwycić aparatem kolor rzeczywisty tego cienia bo na zdjęciach wychodził ciemno srebrny, a cień ten taki nie jest. Kolor trochę jest stalowo brązowy, ciężko jest mi go jednoznacznie określić przez mieniące się drobinki.



Zawsze unikałam cieni w kremie uważające je za produkt trudny, byłam mocno sceptyczna, naprawdę nie wiem dlaczego bo do tej pory żadnego nie miałam. Cieszę się, że zdecydowałam się na ten z essence bo mnie miło zaskoczył. Kolor jest trwały, cień przyjemnie kremowy, łatwo się go aplikuje, nie zbiera się w załamaniach powieki. Dobrze współgra z pudrowymi cieniami. Myślę ze zdecyduje się jeszcze na jakiś inny kolor.

Za cenę 11,99 zł. Otrzymujemy w słoiczku 5,5 g produktu.

1 komentarz:

  1. Mam dokładnie ten sam kolor :) i też jestem bardzo zadowolona. Następny pewnie sobie sprawię Camp Rock ;)

    P.S. Zapraszam do zabawy! http://thegraceomalley.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...