wtorek, 18 października 2011

SKIN79 The Oriental Gold Plus BB Cream

Przyszedł czas na recenzję kolejnego kremu BB, a jest nim dzisiaj  SKIN79 The Oriental Gold Plus BB Cream SPF 30 PA++  . Jest to krem BB z tej samej serii co wcześniej opisywany tutaj korektor.


Pare informacji o produkcie:

„Krem BB o 3 funkcjach potwierdzonych certyfikatem KFDA: rozjaśnianie, ochrona przed UV (SPF25 PA++), działanie przeciwzmarszczkowe.
Potrójne działanie - rozjaśnia i rozświetla cerę, chroni przed UV (SPF25 PA++) oraz działa przeciwzmarszczkowo. Świetnie kryje niedoskonałości przy zachowaniu naturalnego tonu cery.
Zawiera Oriental Tea Newplex oraz Peptatox Complex, które koją cerę i chronią przed szkodliwymi czynnikami środowiska. Ekstrakt z kawioru i formuła Oriental Sue utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia i odżywienia skóry.”


Wybrałam opcje kremu w tubce, który notabene również posiada 40 g produktu. Opakowanie jest złote z precyzyjnym dziubkiem, zabezpieczone naklejką. Wydaje mi się, że mimo opakowanie z pompką jest bardzo gustowne i eleganckie to jednak ten rodzaj pompki jest nie wygodny.


Kolor kremu po wyciśnięciu wydaje się ciemny i wpadający w pomarańcz, jednak po roztarciu jaśnieje i uwidaczniają się żółte tony.



Skład wyjątkowo długi :)


The Oriental Gold Plus posiada filtr 30 co jest bardzo na plus, ma dość duże krycie, lekką i płynną konsystencję, dobrze się rozprowadza na skórze. Krem wygładza skórę, wyrównuje koloryt, świetnie się dopasowuje do cery, lekko ją rozjaśnia. Jednak mimo tych wszystkich zachwytów coś mi w nim nie pasuje, nie zawsze dobrze leży, gdy się wchłonie mam na twarzy duże uczucie suchości, czasem zostawia smugi i tu trzeba uważać by go za dużo nie nałożyć. Próbowałam ten krem BB nakładać palcami, flat topem na mokro i na sucho, i mimo to czasem mam wrażenie maski na twarzy, jednak to nie spisuje go na straty dam mu jeszcze szanse.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...